Reklamácia
Reklamácie sa vybavujú v súlade s platnými právnymi predpismi SR:
- zákon č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji;
- zákon č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov;
- občiansky zákonník.
Zákazník si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po prevzatí. Má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom alebo na jeho obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je vždy povinný spísať s príslušným vodičom protokol o škode / reklamácií alebo zásielku odmietnuť prevziať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky a výrobok nepoužívať. Neskoršie reklamácie tohoto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.
Každú reklamáciu riešime najneskôr do 30 dní po prevzatí reklamovaného tovaru našou firmou. Ak pôjde o dlhšiu reklamáciu, bude zákazník informovaný o stave riešenia reklamácie.
V prípade, že reklamovaná závada bola spôsobená zákazníkom, najmä poškodením výrobku, nevhodným používaním alebo nevhodnou manipuláciou, zákazník je povinný nahradiť predávajúcemu všetky náklady spojené s vybavením reklamácie.
Postup pri reklamácii
- Informujte nás o reklamácii (e-mailom, telefonicky, písomne).
- Reklamovaný tovar nám zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku!) na našu adresu.
- Nezabudnite nám zaslať doklady o kúpe reklamovaného tovaru.
- Uveďte dôvod reklamácie a Vašu adresu.
Záručná doba je zo zákona stanovená na 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je uvedené inak. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol tovar z dôvodu záručnej opravy používať.
Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré sú spôsobené bežným používaním, nesprávnym použitím alebo skladovaním výrobku.